Marketing je jedním z nejdůležitějších aspektů životního cyklu zákazníka a je standardní součástí SAP CRM systému. Poskytuje nástroje pro správu marketingových aktivit:
Marketingová kampaň je definována jako soubor taktik a technik pro ovlivňování nebo získávání pozornosti potenciálních zákazníků pro vybrané zboží nebo služby. SAP CRM poskytuje také marketingový kalendář, ve kterém je možné naplánovat provádění jednotlivých kampaní pro různá období. Pro každou kampaň je definována metoda komunikace a cílová skupina. Kampaň může být realizována emailem, telefonicky nebo jiným zvoleným způsobem. Taky je možné vytvářet různé "podkampaně" jako součást většího celku a tak plánovat komplexní strategie. Samozřejmostí je taky možnost sledovat a vyhodnocovat dopad kampaně - i pro případy, že kampaň neprobíhala pomocí SAP CRM.
Poskytuje nástroje pro správu zákaznických věrnostních programů. Běžným příkladem je čestný zákazník, který dosáhne na slevu po zakoupení jistého množství zboží.
Segmentace a správa seznamůSegmentace je velice důležitou součástí CRM, která umožňuje s využitím stanovených atributů dynamicky seskupovat podobné subjekty. Marketingové atributy jsou definovány s použitím uživatelského nástroje, který rozšiřuje datový model SAP CRM bez nutnosti manuálního zásahu, nebo vytváření nových tabulek.
Správa seznamů umožňuje import a správu seznamů potenciálních zákazníků z různých zdrojů. Správa externích seznamů umožňuje import i zakoupených seznamů potenciálních zákazníků, což umožňuje jejich využití v marketingových nebo jiných obchodních procesech.
Podpora prodejePodpora prodeje všeobecně představuje nástroj pro podporu přímého prodeje, ale i podporu prodeje s využitím distributorů. Hlavní využití nachází při využití slev velkoodběratelům a tzv. "trade spend funds". Realizace nastavení probíhá v SAP CRM, výsledky se projevují hlavně při kalkulacích v SAP ERP.