Služby v SAP CRM představují unikátní sadu nástrojů pro poskytování služeb, rozšiřování jejich rozsahu a následné budování vztahů se zákazníkem. Umožňuje sledování interakcí po prodeji produktu, organizuje a plánuje služby do budoucnosti. Tyto interakce mohou do budoucna vést k novým obchodním příležitostem. Řešení zahrnuje několik oblastí:
Sada nástrojů pro stížnosti pomáhá spravovat zákaznické stížnosti, získávat z nich důležité informace, a z těchto vyvozovat výstupy pro další činnost. Důležitost nástroje stoupá v deregulovaných odvětvích, nebo na trzích s vyrovnanou konkurencí. Správa stížností představuje důležitý nástroj v oblasti udržení zákazníků, respektive prevence jejich ztráty.
Management záruk představuje sadu nástrojů pro správu záruk a záručních oprav. V systému je záruka evidována jako záruční kontrakt s platností pro určené období. Ve finální fázi má vliv na kalkulaci ceny za služby.