Různé fáze ekonomického cyklu vyžadují odlišné přístupy k podnikání. V posledních letech v mnoha odvětvích dospěla situace do stavu, ve kterém již není možné více konkurovat cenou nebo snižováním nákladů. V souvislosti s neustálými změnami v oblasti produktů, služeb a jejich variant je čím dál náročnější zajistit spokojenost zákazníků. Pro zvyšování prodejů a získávání věrnosti zákazníků je potřeba poskytovat lepší a kvalitnější služby a být schopni flexibilně reagovat na situaci na trhu.
Customer Relationship Management (CRM) představuje model pro zakládání, správu a upevňování vztahů se zákazníky. Využívá nové technologie pro organizaci, automatizaci a synchronizaci prodejů, služeb zákazníkům a marketing. CRM podporuje sledování atributů zákazníků, vztahů a jejich interakcí se společností.
Hlavními důvody pro implementaci CRM systému je snaha o zlepšení vztahů se zákazníky a podpora procesů, které vychází ze zkušenosti zákazníka s firmou. Z pohledu podnikání se jedná o podporu funkcí ve vztahu k obchodu, službám, marketingu a e-byznysu.
Společnost CONSIT s. r. o. poskytuje služby implementace, podpory a zákaznického vývoje CRM řešení v následujících oblastech:
Marketing
Služby
Kontaktní centrum